Foto: Sverre Chr. Jarild

Midgardkonkurransen 2019

Vi gratulerer alle elever fra Barratt Due musikkinstitutt som deltok i Midgardkonkurransen i år!

Flere av elevene ved Unge Talenter Barratt Due har deltatt under årets Midgardkonkurranse. Arrangementet ble holdt på Gamlehorten Gjestegård 14.-15. september. 
Om konkurransen skriver arrangøren:

Midgardkonkurransen er for unge musikere fra hele Norge i alderen 8 til 25 år. Konkurransen er åpen for sangere, strykere, pianister og ensembler. Arrangementet har blitt en etablert konkurranse og svært ettertraktet konsertarena for barn og ungdom som utøver klassisk musikk. 

Følgende elever har deltatt under årets konkurranse (rekkefølgen på deltakerne er tilfeldig, med unntak av prisvinnerne):

Klaver: (18 deltagere)
Hector Maximillian Serafin Kraggerud (1. pris)
Sherwin Ngan (1. pris)
Emma Martine Lam Olsen (1. pris)
Jacob Bjønnes (Inspirasjonspris)
Yan Solheim
Andrew Wang
Henrik Chan
Maria Izmailova

Sangere (3 deltagere)
Aksel Rykkvin (1. pris)
Simon Thorbjørnsen (1. pris)

Strykere (18 deltagere)
Hedda Aadland (1. pris)
Philippe Jayer (1. pris)
Frida Leanne Rogn (Inspirasjonspris)
Eva Solveig Knapkyte
Arina Solheim
Liv Mila Jensen
Mari Rui Eriksson
Andreas Aleksander Martinsen
Kaspar Teodor Andersen
Ida Camilla Andersen
Caroline Nissen Lenda
Sofie Feng Ganer

Ensemble (7 deltagende grupper)
Trio Laude – Signe Skjesol, Frida Leanne Rogn og Emma Lam Olsen
The duo with many names – Mathias Liodden og Mads Oliver Hamberg

Gratulerer til alle deltakerne! 

Les også

Barratt Dues Store Julekonsert i bilder!

Se bilder fra årets julekonserter i Oslo Domkirke!

Ny styreleder ved Barratt Due musikkinstitutt

Harald Norvik er ny styreleder for Stiftelsen Barratt Due musikkinstitutt. Sammen med resten av styret skal han sette sitt preg på hvordan instituttet skal se ut i fremtiden. Under styremøtet 20. november ble siste styremedlem valgt.

Søknadsportalene er åpne!

Nå kan du søke om opptak til Barratt Due musikkinstitutt for undervisningsåret 2020-2021!

Skisserer den optimale forhistorien

Er det mulig å lage et utdanningsløp som vil sikre kvalitetsnivået til morgendagens musikere slik at de klarer seg i det tøffe arbeidslivet de skal inn i?